Spolupráce a řízení
Pronikněte do klasického i agilního způsobu řízení a naučte se úspěšně a efektivně spolupracovat a komunikovat s vašimi kolegy.
Agilita je jiná než klasický projektový a liniový přístup. Spočívá ve způsobu myšlení – v tom, jak se díváme na změnu a jestli ji dokážeme využít ke svému prospěchu. Je o lidech, o zdravém rozumu a o přidané hodnotě aktivit, které děláme. Je také metodikách, o kterých už jste možná zaslechli – Kanban a Scrum. Ty mohou být velmi užitečné při řízení lidí a práce. Je ale potřeba je správně zavést a používat. Pokud to dokážete, posunete svou flexibilitu o úroveň výš. Přesto jsou případy, kdy je lepší zůstat u klasického vodopádu a agilitě se vyhnout. Pojďme si ukázat co agilita znamená, uvidíte příklady z praxe a pochopíte, jaké benefity lidem i organizacím přináší.
Přínos pro účastníka:
- Pochopení principů, přínosů a nástrah agilního řízení
- Pochopení rozdílů proti klasickému způsobu řízení týmů a práce
- Doporučení agilních technik a přístupů, které jsou užitečné i v neagilním světě
- Návod, jak zavést a používat metodiky kanban a scrum.
- Vše vysvětlené a ukázané na příkladech z praxe
Naučte se řídit projekty efektivně a úspěšně. Projdeme všechny fáze projektu, uvidíte, jak pracovat s projektovým týmem nebo rozpadnout projektový záměr do dodatelných celků a vytvořit projektový plán. Dozvíte se také, co je klíčová přidaná hodnota projektového manažera a na co byste v této roli neměli zapomenout. Kurz je vytvořen tak, abyste po jeho absolvování zdárně zvládli každý projekt, který dostanete na starost. Získáte tipy a triky, jak váš projekt nastartovat, odřídit i vyhodnotit. Dozvíte se také, kde to v praxi nejčastěji dře a na co si dát pozor. To vše na konkrétních případech z praxe.
Přínos pro účastníka:
- Koukneme se na projektové řízení z praktického a konkrétního pohledu.
- Vše si ukážeme a vysvětlíme na konkrétních příkladech z praxe.
- Porozumíte rozdílům mezi klasickým projektem a agilním řízením.
- Naučíte se, jak projekt naplánovat a odřídit.
- Naučíte se, jak rozpadnout projekt do menších dodatelných celků.
- Naučíte se efektivně pracovat s projektovým týmem.
- Uvidíte, kde to na projektech nejčastěji drhne, na co si dát pozor a jak situace řešit.
- Uvidíte, jak projekt uzavřít, vyhodnotit a co si z něj odnést do příště.
Jak být dobrým leaderem, udržet svůj tým a sám nevyhořet? Nezbývá nic jiného než na sobě neustále pracovat, udržovat svou vlastní rovnováhu a tu šířit kolem sebe. Buďte svému týmu autoritou, oporou i motivací. Efektivní komunikace v týmu – ať už osobní, či na dálku – je podmínkou úspěchu. Provedu vás všemi aspekty dobrého vedení. Naučím vás, jak budovat oboustrannou důvěru, udržet správnou atmosféru, motivovat lidi, a přitom nevyhořet. Prověřené metody, tipy a triky budou fungovat i vám. Uslyšíte tipy a triky nejen z mé praxe, ale i od ostatních účastníků. Chcete-li být lepším leaderem, nebudete litovat.
Přínos pro účastníka:
- Pochopení přínosu hodnotového leadershipu
- Jak být dobrým leaderem, udržet svůj tým a sám nevyhořet
- Jak udržet zdravou atmosféru a týmovou spolupráci v online prostředí
- Jak udržet výkonnost virtuálního týmu
- Jak na remote management a efektivní komunikaci s kolegy
- Konkrétní tipy, triky, příběhy a ukázky z praxe
- Inspirace a motivace být lepším leaderem
Opusťme na okamžik společně svět nul a jedniček a nakoukněme do okolního světa. Proč? Protože komunikace mezi IT oddělením a okolím ve firmě je vždy výzvou. Lidé z IT bývají spíše introvertní a preferují elektronickou komunikaci. Lidé z byznysu, HR a podobných odvětví jsou naopak extrovertní, mají rádi osobní setkání a všechno potřebují hned. Najdeme společnou řeč s „neajťáky“ ve firmě a předejdeme tak zbytečným konfliktům. Rozumím specifikům IT světa a vím, kde vznikají třecí plochy. Pomůžu vám odhalit nejčastější problémy v komunikaci a porozumět profesionálům z jiných oborů. Se vzájemným pochopením bude komunikace úspěšná a efektivní. Zkrátka se domluvíte.
Přínos pro účastníka:
- Pochopení principů úspěšné a efektivní komunikace nejen v práci.
- Odhalení nejčastějších problémů v komunikaci.
- Pochopení rozdílných pohledů, postojů a motivací.
- Poznání klíčových principů a slovníček ze světa byznysu.
- Ovládnutí efektivní komunikaci s HR, byznysem atd.
Už žádná nedorozumění v online nebo offline komunikaci. Dorozumívání pomocí zpráv a e-mailů má neblahý dopad na naše komunikační dovednosti, reálných interakcí ubývá a psané rozhovory často končí ve slepé uličce. V kurzu vám vysvětlím, jak technologie ovlivňují schopnost komunikace, kde vznikají problémy a jak jim předcházet. Na dálku se domluvíte stejně dobře jako tváří v tvář.
Přínos pro účastníka:
- Naučíte se efektivně a úspěšně komunikovat s ostatními
- Odhalíte nejčastější problémy v komunikaci
- Pochopíte rozdílné pohledy, postoje a motivace
- Získáte tipy, jak člověka zaujmout a jak předat informaci
- Ovládnete efektivní komunikaci s ostatními odděleními v práci
- Získáte tipy a triky, jak svou komunikaci posunout na vyšší úroveň