Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/web/virtuals/279776/virtual/www/domains/lukasbarda.cz/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/web/virtuals/279776/virtual/www/domains/lukasbarda.cz/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/web/virtuals/279776/virtual/www/domains/lukasbarda.cz/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/web/virtuals/279776/virtual/www/domains/lukasbarda.cz/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/web/virtuals/279776/virtual/www/domains/lukasbarda.cz/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Termíny webinářů – první polovina dubna

Webináře nabízí dnes každý. Já taky! Nemám ale 86. návod na to, jak pracovat na home office. Soustředím se na své téma Offline a závislosti na online. Myslím, že to bude ještě zlatej důl!

Potkejme přes Top Vision (zadarmo) nebo Naučmese.cz (za peníze, taky musím bohužel platit doma jídlo).

Aktuální termíny:
3.4. 10.00 – 11.30 agilita (TopVision)
3.4. 13.30 – 15.00 agilita (TopVision)
6.4. 10.00 – 11.30 agilita (TopVision)
6.4. 13.30 – 15.30 agilita (Naučmese)
7.4. 10.00 – 11.30 agilita (TopVision)
7.4. 13.30 – 15.30 offline and happy (Naučmese)
8.4. 10.00 – 11.30 offline a happy (TopVision)
8.4. 13.30 – 15.30 produktivita v online (Naučmese)

Registrace:
www.topvision.cz/lektori/barda-lukas
www.naucmese.cz/lukas-barda

A připomínám Offline video kurz, s kódem offlinezdomova pořád zadarmo na Naučmese.

#offline #happy #offlineandhappy #vzdělávání #worklifeintegration #worklifebalance #worklifeconnection