fbpx

Cooperation and management

Tap into both traditional and agile way of working and learn how to successfully and effectively collaborate and communicate with your colleagues.

Agilita je jiná než klasický projektový a liniový přístup. Spočívá ve způsobu myšlení – v tom, jak se díváme na změnu a jestli ji dokážeme využít ke svému prospěchu. Je o lidech, o zdravém rozumu a o přidané hodnotě aktivit, které děláme. Je také metodikách, o kterých už jste možná zaslechli – Kanban a Scrum. Ty mohou být velmi užitečné při řízení lidí a práce. Je ale potřeba je správně zavést a používat. Pokud to dokážete, posunete svou flexibilitu o úroveň výš. Přesto jsou případy, kdy je lepší zůstat u klasického vodopádu a agilitě se vyhnout. Pojďme si ukázat co agilita znamená, uvidíte příklady z praxe a pochopíte, jaké benefity lidem i organizacím přináší.

Přínos pro účastníka:

  • Pochopení principů, přínosů a nástrah agilního řízení
  • Pochopení rozdílů proti klasickému způsobu řízení týmů a práce
  • Doporučení agilních technik a přístupů, které jsou užitečné i v neagilním světě
  • Návod, jak zavést a používat metodiky kanban a scrum.
  • Vše vysvětlené a ukázané na příkladech z praxe

Naučte se řídit projekty efektivně a úspěšně. Projdeme všechny fáze projektu, uvidíte, jak pracovat s projektovým týmem nebo rozpadnout projektový záměr do dodatelných celků a vytvořit projektový plán. Dozvíte se také, co je klíčová přidaná hodnota projektového manažera a na co byste v této roli neměli zapomenout. Kurz je vytvořen tak, abyste po jeho absolvování zdárně zvládli každý projekt, který dostanete na starost. Získáte tipy a triky, jak váš projekt nastartovat, odřídit i vyhodnotit. Dozvíte se také, kde to v praxi nejčastěji dře a na co si dát pozor. To vše na konkrétních případech z praxe.

Přínos pro účastníka:

  • Koukneme se na projektové řízení z praktického a konkrétního pohledu.
  • Vše si ukážeme a vysvětlíme na konkrétních příkladech z praxe.
  • Porozumíte rozdílům mezi klasickým projektem a agilním řízením.
  • Naučíte se, jak projekt naplánovat a odřídit.
  • Naučíte se, jak rozpadnout projekt do menších dodatelných celků.
  • Naučíte se efektivně pracovat s projektovým týmem.
  • Uvidíte, kde to na projektech nejčastěji drhne, na co si dát pozor a jak situace řešit.
  • Uvidíte, jak projekt uzavřít, vyhodnotit a co si z něj odnést do příště.

Jak být dobrým leaderem, udržet svůj tým a sám nevyhořet? Nezbývá nic jiného než na sobě neustále pracovat, udržovat svou vlastní rovnováhu a tu šířit kolem sebe. Buďte svému týmu autoritou, oporou i motivací. Efektivní komunikace v týmu – ať už osobní, či na dálku – je podmínkou úspěchu. Provedu vás všemi aspekty dobrého vedení. Naučím vás, jak budovat oboustrannou důvěru, udržet správnou atmosféru, motivovat lidi, a přitom nevyhořet. Prověřené metody, tipy a triky budou fungovat i vám. Uslyšíte tipy a triky nejen z mé praxe, ale i od ostatních účastníků. Chcete-li být lepším leaderem, nebudete litovat.

Přínos pro účastníka:

  • Pochopení přínosu hodnotového leadershipu
  • Jak být dobrým leaderem, udržet svůj tým a sám nevyhořet
  • Jak udržet zdravou atmosféru a týmovou spolupráci v online prostředí
  • Jak udržet výkonnost virtuálního týmu
  • Jak na remote management a efektivní komunikaci s kolegy
  • Konkrétní tipy, triky, příběhy a ukázky z praxe
  • Inspirace a motivace být lepším leaderem

Opusťme na okamžik společně svět nul a jedniček a nakoukněme do okolního světa. Proč? Protože komunikace mezi IT oddělením a okolím ve firmě je vždy výzvou. Lidé z IT bývají spíše introvertní a preferují elektronickou komunikaci. Lidé z byznysu, HR a podobných odvětví jsou naopak extrovertní, mají rádi osobní setkání a všechno potřebují hned. Najdeme společnou řeč s „neajťáky“ ve firmě a předejdeme tak zbytečným konfliktům. Rozumím specifikům IT světa a vím, kde vznikají třecí plochy. Pomůžu vám odhalit nejčastější problémy v komunikaci a porozumět profesionálům z jiných oborů. Se vzájemným pochopením bude komunikace úspěšná a efektivní. Zkrátka se domluvíte.

Přínos pro účastníka:

  • Pochopení principů úspěšné a efektivní komunikace nejen v práci.
  • Odhalení nejčastějších problémů v komunikaci.
  • Pochopení rozdílných pohledů, postojů a motivací.
  • Poznání klíčových principů a slovníček ze světa byznysu.
  • Ovládnutí efektivní komunikaci s HR, byznysem atd.

Už žádná nedorozumění v online nebo offline komunikaci. Dorozumívání pomocí zpráv a e-mailů má neblahý dopad na naše komunikační dovednosti, reálných interakcí ubývá a psané rozhovory často končí ve slepé uličce. V kurzu vám vysvětlím, jak technologie ovlivňují schopnost komunikace, kde vznikají problémy a jak jim předcházet. Na dálku se domluvíte stejně dobře jako tváří v tvář.

Přínos pro účastníka:

  • Naučíte se efektivně a úspěšně komunikovat s ostatními
  • Odhalíte nejčastější problémy v komunikaci
  • Pochopíte rozdílné pohledy, postoje a motivace
  • Získáte tipy, jak člověka zaujmout a jak předat informaci
  • Ovládnete efektivní komunikaci s ostatními odděleními v práci
  • Získáte tipy a triky, jak svou komunikaci posunout na vyšší úroveň